Bu Blogda Ara

22 Şubat 2012 Çarşamba

EBRUKURSU

Çok mutluyum EBRU KURSUNA başladım. Kayseri büyükşehir belediyesinin açmış olduğu KAYMEK EBRU  kursuna 2 hafta önce başladım. Çok istiyordum ama birtürlü kısmet olmadı bugüne kadar. Banuyla bir kararalarak gittik o dikiş kursuna yazıldı ben de ebruya ve ikinci haftaya başladık.Acemilik calışmalarımı ilerde gösteceğim. Ama ilk olarak toprak boyanın ezılmesi işi kiiii en zoru bu olsa gerek, ile tanıtmaya başlayayım. Elenmiş ve doğadan alınan toz halindeki toprak boyayı cok az su ve biraz da öd katarak EN AZ YARIM KG AĞIRLIĞINDA OLAN MERMER bir tokmakla yine bir mermerin üzerinde 8 çizerek ezmeye çalıştık. kursta 12 kişiyiz 2 saat boyunca 12 kişi bu işlemi yapmaya çalıştık. Boya ezme işlemi 3_4 saat sürmesi gerekiyormuş. Ama bunun için oldukça sağlıklı kol kuvveti gerekiyor. Yarın da fırça sarma işini öğreneceğiz.Fırçaların sapı gül dalından, uçları da at kuyruğundan yapılıyormuş ve misina ile bağlanıyormuş. biz de öğreneceğiz. Gerçekten çok heyecanlıyım. Sınıfın en yaşlısıyım. ama başaracağımdan eminim. Şimdilik sadece boya ezme işlemini görüntülüyorum.

4 yorum:

  1. hayirli olsun annecigim.. ben emeklerininn bir kismini gorm=dum..ellerine saglik..guzel bir lale resmi yapip yollarsan sevinirim xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM YAVRUCUĞUM AMA LALE YAPMAK O KADAR KOLAY DEĞİL YAPMAYI BASARDIĞIMDA GÖNDERİRİM

      Sil
  2. eline saglik allah koluna guc kuvvet versin annecim...

    YanıtlaSil