Bu Blogda Ara

27 Şubat 2012 Pazartesi

EBRUDA FIRÇA HAZIRLAMA

Geçen perşembe günü kurta fırça hazırladık. Fırçaların sapları gül dalından, uçları da at kuyruğundan. Hem de Özbekistanda yetişen yaşlı erkek atların kuyruklarından bazı özel işlemlerden geçirilerek hazırlanmış. Hocamız Rıza bey, işinde gerçekten çok başarılı, bize fırçaların nasıl hazırlandığını uygulayarak gösterdi. Gül dalını at kıllarının arasına koyarak misina ile sıkıca bagladı ve bize de 15 dakikada hangimiz fırçamızı sağlam olarak bağlarsak çay ısmarlayacağını söyledi. Kendisini çok dikkatli izlemiştim. Misinayı ellerimi kesercesine sıkarak fırçayı bağladım ve hoca karşılıklı tutup çekerek sağlamlığını sınadık. Gerçektem başarmıştım. Hem de 15 dk.dan kısa sürede. veeee hoca çayımı ısmarladı . Aslında hocanın çalışmasını videoya almak istedim ama şarjı bittiğinden ancak birkaç kare fotoğraf çekebildim. Yarın ebru BATTAL çalışmalarına başlayacağız. Çok heyecanlıyım. Başarmak istiyorum bu işi.











Evet EBRU çok güzel ama malzemeleri hem çok pahalı, hem de hazırlamak çok zor. Sanırım yarın kitre de hazırlayacağız. O nedenle malzemeleri çok dikkatli kullanmamız gerektiğini öğrendik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder