Bu Blogda Ara

22 Şubat 2012 Çarşamba

KAYSERİDE KIŞ

Yıllardır kış geldiğinde çocukluğumda yaşadığım kış günlerini anımsardım. Diz boyu karda bata çıka düşe kalka karda yürüdüğüm, çantalarımızın arkasına oturup kayarak okula gittiğimiz günleri anar dururdum. Artık böyle kışlar yaşamıyoruz derdim. Yanılmışım bu yıl Kayseride özlediğim kışı yaşadım. Karalara basıp yürürken ayağımın altında kütürdeyen karın sesini duymak çok hoşuma gitti doğrusu.Hasanla birlikte gece banulardan dönerken _ 23 derece soğukta kimsenin basmadığı karlara basıp ayak izlerimi çıkardım çocuklar gibi. Öylesine soğuk oluyor ki hala bazen gözlüklerimin çerçevesini burnumu kestiğini sanıyorum. 30 cm kadar kar vardı dışarıda. yolları dozerler açtı. Hala ana caddeler dışındakı sokaklar güneş olmasına rağmen cam gibi buz. Öyle hoşuma gitti ki, pazar sabahı hasanla cayımızı ellrimize aldık ve balkonda yudumlamayı ihmal etmedik.









2 yorum: