Bu Blogda Ara

11 Şubat 2011 Cuma

SANDALYE MINDERLERI..

Perdeleri diktigimi daha once burda anlatmistim. Ayni kumastan sandalye minderleri de diktim, sira masa ortusunde,haa, bu arada kucuk kizim ben ona tatli kabagim diyorum, evindeki bir mindere perdesinin kumasindan ayirdigikumasi dikmek istemis, olculerini almis, hatta kumasi mindere gore kesmis. ama kumas hayli kaygan oldugundan kendine guvenememis yavrum, almis koca minderi ablasina getirmis bana dikktirmek icin,geldiginde hava yagisliydi da bir hayli gulduk. ama bayagi guzel kesmis, mindere uydurmus tatlim benim.biraz duzeltmeden sonra minderi diktim.Yani minder de biraz degisik birseydi. iki kisilik koltuk buyuklugunde ust kismi kisa alr kismi bir hayli uzun bir ucgen.aferin benim minigime bayagi uydurmus kumasi, zaten o cizim konusunda bir hayli beceriklidir. cook guzel cizimleri var,kumaslar konusunda ve kesimde de bu yuzden bayagi becerikli.aksam olunca yine minderini bu defa yeni yuzuyle birlikte yuklenip gitti. dunu de torunumu beklerken boyle gecirdim.

4 yorum:

  1. torunun annesinin karninda saltanat suruyor ve gelmeye pek niyeti yok gibi gorunuyor..simdiden babasi gibi rahatina duskun olacagi belli oldu :)) yandim ben bu Gul'lerden :))

    YanıtlaSil
  2. kiziiim bu erkek milletinin hepsi ayni... soyadlari ne olursa olsun, onlarin keyifleri once gelir.hepsi saltanatlarina duskundur,

    YanıtlaSil
  3. her şeyde bir hayır vardır derler ya; bakın,Doruk Doğan'ın geciktiği şu birkaç günü nasıl verimli geçirdiniz?Neler neler ürettiniz.hepsi hepsi çok güzel olmuş,ellrinize sağlık...ben onu bugün,yani Zeynep'imin doğumgünü olan bugün bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. bize donermisiniz minderlerinz için alıcıyız..
    no=05359890171 yavuz demircioğlu bu numaradan en kısa zamanda donerseniz seviniriz...

    YanıtlaSil