Bu Blogda Ara

7 Şubat 2011 Pazartesi

MUTFAK PERDELERI

Dun sabahtan gece 02,00 ye kadar banunun mutfagi icin perde diktim. Gecen gun kumascida kalin keten bir kumas gorduk, mutfak perdesi ve sandalye minderi icin idealdi. Kizim hemen 5 mt, aldi. ama dun dikmek icin zaman buldum, Bu kumasa  bir de duz pembe ketenden pervaz icin kumas aldik. dun gece bitirdim, utuledim ve taktim,Cok guzel oldu. askilarinin uclarina ismini tam bilmiyorum  cirt denilen kapatilip acilabilen  seylerden diktim. perdeler daha cabuk cikarilip takilabilsin diye, banu cok begendi,Simdi sira masa ortusu ve sandalye minderlerinde.

3 yorum:

  1. cirt denilen :)) canim benim.. Adi cirt cirt iste kibar kadin seni..xx Saka saka Amerikan fermuari mi neymis?? Resimleri bekliyoruz sayin Saylam..Desene kizim cek de koy fotograflari hayhay yarin ilk isim canim..ellerine saglik harika oldu perdelerim.cok begendim..

    YanıtlaSil
  2. EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUZ FOTOĞRAFLARI.ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM ŞİMDİDEN...

    YanıtlaSil