Bu Blogda Ara

5 Şubat 2011 Cumartesi

londradayim

23 araliktan bu yana londrada kizlarimin yanindayim. Ayyy!!! onlar benim kizcelerim, canlarim.buyuk kizim banucum birkac gun icinde allah kismet ederse dogum yapacak, oglu olacak, masallah cok saglikli ve duzenli bir hamilelik geciriyor, bir ay icinde gecirdigi agir grip haric. simdi iyi masallah. hepimiz cook heyecanliyiz.artik iyice agirlasti. ama yine de cok gayretli yavrucugum.Ankaradan misafirimiz vardi, onu gezdirmek adina surekli araba kullandi, disari cikti, gezdi.ama cook zorlaniyor. ama az kaldi, sadece birkac gun.... ilk kez anneanne olmanin heyecanini yasiyorum. ama oncelikle kizimin sagligini dusunuyorum, hayat boyle bir sey iste, herkes kendi yavrusunu dusunuyor... burda hava genellikle soguk, biraz gunesli.,  biraz yagisli.ama biz biraz alisveris biraz dikis,  biraz ev isi yogun bir sekilde ugrasiyoruz. evde iki tane harika kedi, bahcede akita cinsi kocaman bir kopek var, o da cok sevimli, kedilerle aram zaten iyidir, benim de kedim var bursada. akilisle (kopegimizin adi) cok kisa surede anlastik. harika bir kopek, hem turkce hem de ingilizce anliyor, artik mamasini yanina cikip verebiliyorum, onu sevebiliyorum.

2 yorum: