Bu Blogda Ara

30 Ocak 2011 Pazar

ispanakli-peynirli-sodali borek

londrada oyle turkiyedeki gibi taze gunluk yufka bulmak ne mumkuuun,paketlerde kalin mi kalin yufkalar satiliyor,napalim, dun ben de ispanaklari kucuk kucuk dogradim tabi cok iyi bir yikamadan sonra,icine cok kucuk dogranmis kuru sogani ve lor peynirini ekledim karistirdim.ayri kasede zetinyagi, yogurt ve bir yumurtayi iyice cirptim, yaglanmis firin tepsisineyufkalarin yarisini parcalar halinde ve her parcasini hazirladigim yagli sostan bol miktarda surdum, cunku bu kalin yufkalar ancak boyle yumusak olabilidi. yufkalarin yarisi bitince uzerine ispanakli icten koyup tepsinin her tarafina esit miktarda yaydim,kalan yufkalari da ayni islemden gecirdikten sonra en uste yagli sostan bol miktarda surdum ve bir sise maden suyu doktum. tepsiyi firina koymadan once kareler halinde kestim.180 derecede pisirdim.firindan cikardiktan sonra uzerine tepsi kapatiim. cok guzel oldu. kizim da cok begendi,

4 yorum:

  1. o kadar lezizdi ki piser pismez borek ilk sirayi yedimm...ogluma yarasin

    YanıtlaSil
  2. ohh ellerine sağlık emine hanımcım öpüyorum canım seni :)))

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler ama borek hemen bittigi icin goruntuleyemedim

    YanıtlaSil
  4. afiyet olsun kuzum yarasin sana da torunuma da insallah tez zamanda hayirlisiyla aramizda olur

    YanıtlaSil