Bu Blogda Ara

27 Ocak 2011 Perşembe

duvardaki mavi tul

unutuyordum, perdenin yanindaki mavi tulden yapilmis susu de ben dizayn ettim. torunumun odasinin kapisina asmak icin nasil birsey yapalim diye dusunurken, daha dogrusu  katladigimda tulun yetip[ yarmeyecegini hesaplarken, birden bu sekilde de bir sey yapmayi denedim, iste once ikiye katlayip iple iyice bagladim, hadi bir de mavi saten kurdela ile buyuk bir fitonk yapayim dedim.guzel birsey olmaya basladi, gemici aksesuarlarini da uzerine takinca daha da guzel oldu. kizim da kucuk fiyonklar yapip cesitli yerlerine dikti, elimizde parlak boncuk gibi birsey olmadigindan ben de beyaz metalik renkteki paket kagidindan minik minik parcalar kesip fiyonklarin ortalarina diktim, boncuk gibi durdular, cok sevimli bir sey ortaya cikti. cok da ekonomik oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder