Bu Blogda Ara

12 Şubat 2011 Cumartesi

KANAVICE RUNNER..

Bu isim bana cok yabanci geliyor. Bu yil cok moda. masalarin uzerine konulan dar uzun ortuler. Aslinda ben bunu 6 yil once dusunup yaptim. Hem de annemin benim ceyizim icin elleriyle islemis oldugu bir yastik sargisindan yaptim. Annemin gencliginde patiskaya ebrulu renklerlde koton iplerle sarmasik gulleri isleyerek hazirladigi yastik sargisini yillarca kullandim. kumasin beyaz olan orta kismi cok eskimisti. napabilirim diye dusundum. cunku kenarlardaki kanevice isleme cok guzeldi. Kumasin eriyen kisimlarini islemelere kadar kestim. evde hazir bir dantelim yoktu. ara danteli olsa daha iyi olacakti. Ben de hazir dantel alip iki islemeli parcanin arasina dikerek birlestirdim. Sonra islemelrin icindeki ebrulu renklerden birine uygun olmasi icin yine acikli koyulu yesilden olusan perde puskulu aldim ve elde ettigim dikdortgenin etrafina diktim. Bana gore cok guzel bir ortu ortaya cikti, Kizimin ceyizine koydum, Sagolsun O da onu londraya kadar getirerek masasinda kullaniyor. Bence boyle eski islemelerden faydalanabiliriz.



2 yorum:

  1. tesekkurler kizim, aslinda rahmetli anneannenin topragi bol olsun,o guzel isleme olmasaydi, boyle bir ortuyu dusunemezdim.

    YanıtlaSil