Bu Blogda Ara

12 Şubat 2011 Cumartesi

BEBEK SEKERLERI

 Torunumu ziyarete gelenlere ikram etmek icin kizim intenetten cesitli secenekler arastiriyordu, ben de benim yapabilecegimi soyledim. evde cok guzel bir mavi yun vardi. 15 ilmekten minik minik patikler ordum. Banu da kestigi mavi tullerin icine lavantalar doldurup tulleri bagladi ve patiklerin iclerine yerlestirdi. tullerin uclarini biraz kestik.mavi kurdeladan fiyonklar yapip patiklere diktik. kizim bilsayarda "hosgeldin doruk dogan" yazisi yazdi. ayrica intenetten minik minik mavi boncuk resimleri indirip printerden cikartti ve bunlari da tullere zimbala-dik.sonra kucuk magnet (miknatis)leri yapistirdik. boylece ayni zamanda buzdolabi susu olarak da kullanilabilirler.

3 yorum:

  1. harika görünüyorlar...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. dilek ablacim magnetleri yapistirdigin icin ve de nazar boncugu fikrin icin cok tesekkurler.. 3 kisinin eli degdi oglumun suslerine :))

    YanıtlaSil
  3. dilekcigim gercekten magnetleri yapistirma konusunda yardimin ve nazar boncugu fikrin hrikaydi. eee ne de olsa sanatci benim canim.

    YanıtlaSil