Bu Blogda Ara

19 Şubat 2011 Cumartesi

BANUM ANNE OLUYOR

 Evet, zamani geldi artik. Yaavrumun yavrusu olacak ALLAH nasip ederse, Saat 12.00 gibi ilk belirtiler basladi. Aslinda aksamdan baslamisti. Ilk sizlamalar...Ben yatarken hemen giyebilecegim esyalarimi basucuma yine hazirlamistim bir haftadan beri oldugu gibi. Ama artik is ciddi. Acele ile kahvaltimi yaptim, banunun masaya oturmasini beklemeden. Zira benim kahvalti ile birlikte cay icmeden hicbir ise baslayamama gibi, bana gore iyi bir aliskanligim var. Anadan kalma bir aliskanlik. 35 yildir ne kendim, ne esim ve ne de cocuklarimi kahvalti ettirmeden salmadim. Cunku kahvalti etmez ve cay icmezsem korkunc basim agrir. Onu n icin bu sabah kendimi saglama aldim. alelacele kahvaltimi ettim. Ara sira agrilar basladi . Yuzu suzuldu yavrumun.  Bende de heyecandan kalp carpintilari basladi. Bu biraz heyecandan, biraz sevincten en cogu da yavrumun aci cekmeye baslamasindan kaynaklaniyor. Neler cekecegini biliyorum yavrum, cekecegin acinin dunyanin en kotu acilari oldugunu sanacaksin, bir ara ALIN artik sunu surdan diye bagiracaksin, bir daha mi asla diyeceksin belkide.... Sirtini, belini ovmamizi isteceksin, yaptigimiz masajlari hissetmeyeceksin bile acindan, benimse dua etmekten ve sana ha gayret kizim kurtulacaksin! demekten ve belki de gizli gizli aglamaktan baska birsey gelmeyecek elimden.. Ama biliyorum ki benim kizim bana benzer, acilara katlanmasini , onlarla basetmesini bilir. Bilir, cunku o hep basarmaya odaklamustir kendini. Yine basaracaksin kizim, her ne kadar biz yaninda olsak da sen kendi kendine basaracaksin. Yavrucunu kucagina alacaksin muhtemelen en gec yarin. Belki de bu gece. Veee hersey bitecek. Sanki hic yasamamis gibi olacaksin geride kalanlari. Ne tatli bir duygudur o, yavrusunu kucagina ilk kez aldigi zaman insanin inanasi gelmiyor.Bebeginin  O yumusacik, kadifeden de daha yumusak cildine ancak parmaginin tersi ile dokunma cesaretini bulacaksin. Misss gibi kokacak burnuna.... Icine cekeceksin o kokuyu. Evvlat kokusu... Ne guzeldir o...Allahim bunu ben mi dogurdum diyeceksin. Iste asil hayat bundan sonra baslayacak, yavrun hep senden once gelecek. Harika birsey bu. Senin cok iyi bir anne olacagini biliyorum kizim. Allah yardimcin olsun, Hayirlisiyla sen de yavrunu kucakla insallah. Yarin baska birgun olacak, Yarin HAYATININ ILK GUNU gibi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder