Bu Blogda Ara

25 Eylül 2011 Pazar

ATAHANIN SÜNNET YEMEĞİNDEN


 Çok sevgili arkadaşlarımdan en sevimlimiz FERAHcığımız oğlu ATAHANın sünnet yemeğindeydik 18 eylül Pazar günü. Yaklaşık 15 yıldır bu grubun arkadaşlığı yani arkadaşlığımız devam ediyor. Bir kaç arkadaşımız o gün katılamadı. ama biliyoruz ki gönülleri de orada bizimleydi. Onlara da sevgilerimle yemekten bir kaç kareyi görüntüledim ve paylaşmak istiyorum. Ferahcığım valla oynarken dayanamadım bu mutlu gününü görüntüledim ve iznin olmadan yayınlıyorum tatlım. Allah nice mutlulukları kutlamanızı nasip etsin canım. neşen hiç eksilmesin. Video biraz geç açılıyor. beklemek gerekiyor. sanırım bu da benim acemiliğimden kaynaklanıyor.



4 yorum:

  1. canim ne hos cikmissin sen hangi elbisen ustundeki ??

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım kızım.geçen sene bizim okul müdürü satmıştı , antalyada da giymiştim

    YanıtlaSil
  3. Oldu da bitti maşallah diyelim ozaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet, onlar benim 12 yillik arkadaslarim. kucuk kizimin ilkokul arkadslarinin anneleri, her ay mutlaka birarAYA geliriz ve coook guzel bir gun geciririz 12 yildir

      Sil