Bu Blogda Ara

23 Ocak 2011 Pazar

MERHABA

   Araniza yeni katildim. bilgisayardan ofis programlari disinda pek anlamam. Bloggerle yeni tanistim kizim banunun sayesinde. Cok hosuma gitti. Bana da bir tane acmasini istedim hemen. Su anda londrada onun yanindayim. 2 hafta sonra oglu olacak. Yaninda olmak benim icin coook buyuk mutluluk. anneanne olacagim icin cok heyecanli ve cook mutluyum. Benim de her iki dogumumda hep rahmetli annem yanimdaydi. Bize sevgisini hic belli etmezdi ama acil durumlarimizda hep yanimizda olurdu. Ben kizlarima,onlari sevdigimi daima soylemisimdir ve her zaman yanlarinda olurum. hele onemli durumlarda benim icin zaman mekan hic onemli degildir. Dunyanin obur ucunda olsalar ne yapar eder yardimlarina giderim. Simdi ikisi de londrada, ikisi de dunya tatlisi, iyi ki Allah bana kiz evlat vermis. Zaten Allahtan hep kiz istemistim. 31 yil once ultrason yoktu ki, dogacak cocugumuzun cinsiyetini bilelim. Kalbimizden geceni umit ederdik. Kucuk kizimda da oyle, o da 22 yasinda ve evli. Simdi her ikisi de yanimda ya... benden zengini yok cok sukur. Onlara maddi olarak buyuk destek olamadim ama elimden geleni yaptigimi dusunuyorum. Onlar da beni hic birakmazlar, canlarim benim.
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder