Bu Blogda Ara

24 Ocak 2011 Pazartesi

Bez torbasi ve islak mendil kilifi..

bez torbasi ve islak mendil kilifi. Detaylar asagida..
 Bez torbasi ve islak mendil kilifi icin kumascidan desenli kapitoniye kumas aldim. Bebek kiz oldugu icin biz pembe cicekli cotton sectik. Yaklasik 60 cm'lik benim isimi gordu. Kenarlari icin de 1.20 metrelik bi kurdele aldik. Oldukca pratik bi torba oldu. Kesimi cok kolay ancak dikis makineden kaynaklanan bir-iki acemilikten dolayi dikis isi uzadi. Yine de ortaya oldukca hos ve kullanisli bir set cikti..

Islak mendil kilifi. Buyutmek icin ustune tiklayin..


Bez torbasina kendi kumasindan bagcik seklinde biye yaptim...

bez torbasina kendi kumasindan sap yaptim ayrica icine elbise askisi da koyup da asabilmek icin yukari kisima kucuk bir oyuntu actim..

alt detayi..

Bir baska acidan alt detayi..

Asildiginda boyle gozukucek ve oldukca da kullanisli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder