Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2012 Cuma

ERCİYES DAĞI

Kayseriye taşınalı 4 ay bitti.Zaman öylesine hızlı akıyor ki, 4 ayın nasıl geçtiğini anlayamadım.Günlerim dolu dolu geçiyor. Tatlı torunum, kursum.....
Ama ben mutluyum. Kızımla torunumla beraberim. Hem yavaş yavaş çevre oluşturmaya da başladım.Sıkılmaya zamanım kalmıyor. Ama yine de BURSAYI  çoooook özledim.
    Sabahları kalkınca harika bir güneşle karşılaşıyoruz. Sıcacık. Daha 2 gün önce akşam saatlerinde haava sıcaklığı 29 dereceydi. Abartmıyorum. Sık sık Banuyla bu güzel ve sıcak günlerin tadını çıkarıyoruz. Alışveriş merkezlerinde geziyoruz.
    Akşamları güneşin batışı da çok güzel burda. Kayseri Erciyes dağının eteklerinde, yüksek bir platoda kurulduğu için dümdüz bir yer. Şehirde hava 26-27 dereceyken hemen karşınızda bütün heybeti ve çıplaklığıyla Erciyes karlar altında.... Harika bir görüntü. Gökyüzü hep masmavi. Bulutlar sanki karlara özenmiş ve Erciyesi sarmalamak istercesine zirveye doğru yönelmişler. Eee bunu görüntülemek lazım tabiki.... Durur muyum...arabadan, bizim sitenin bahçesinden hemen resimlerini çektim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder