Bu Blogda Ara

1 Mart 2012 Perşembe

EBRU ÇALIŞMASI

Bugün EBRU kursunda pek keyifli değildim. Nedenini bilmiyorum ama üzerimde bir gerginlik vardı. Aslında evden çıktığımda pek keyifliydim. Dışarda 25- 30 cm kar vardı. Bir sürü fotoğraf çektim. Ama kursta bir türlü istediğim gibi BATTAL çalışması yapamadım. 3 saat boyunca yaptığım 5 çalışmadan son yaptığımı beğenebildim sadece. Çok zor yaa... Fırçayı her yere aynı hızda vuracaksın, boyayı eşit dağıtacaksın.... en önemlisi boyayı tam kıvamında hazırlayacaksın.... İnşallah başarırım. Başarmayı çok istiyorum. Bugün çalışma yaparken görüntülendim.



kitresi hazırlanmış teknemiz. Kromdan yapılmış.


Boyaları serpmeye başladım. Battal çalışması yapıyoruz.




İŞTE YAPTIĞIM ÇALIŞMALARIMDAN BİRİ. DAHA ÇOOOK YOLUM VAR. Hoca iyi  olduğumu söylüyor ama, bana göre daha çook çalışmam lazım çoook.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder