Bu Blogda Ara

3 Mart 2011 Perşembe

ANNEANNE OLDUM

 Evet anneanne oldum, muhtesem bir duygu, anlatilmaz yasanir ancak.22 yil sonra anneannelik  de olsa yine bir annelik duygusu yasadim. Cunku ikinci dogumumu 22 yil once yaptim. Torunumun, (bu arada ismi Doruk Dogan) dunyaya geldigi gunun bir gun oncesi 20 subat, benim dogum gunumdu. Iste benim en buyuk hediyem.... allahim ne tatli bir sey. Yaklasik bir hafta hastanede kaldik, londra north middlesex hastanesinde. Banu  normal dogum isterken iki gunluk uzun bir bekleyis ve ugrasidan sonra yaramaz sincap sezeryanla dogdu. Mis kokulum benim. Seni iki ay daha gorecegim. sonraaa ver elini turkiye. cok ozleyecegim seni coook. Dedesi gelemedi. her aksam Hasana torununu internetten gosteriyoruz. Yazik gozler sevincten dolu dolu uzaktan sevmeye calisiyor Dorugu. Her gun onu yikiyoruz. Yikanmayi cok ceviyor. Agladiginda kuvetine suyun icine yatirdigimizda sesi kesiliveriyor yaramazin. Boyu yeni dogan bebeklere gore uzun, cunku yeni dogan giysileri kisa geliyor minigime. Bu gece ne kendi uyudu ne de annesini uyuttu, ogleye kadar nazlandi, ancak ogleden sonra ikisi de uyuyabildiler. Yukariya odama namaz kilmaya cikacagim, banunun kapi sesinden uyanmasini istemiyorum. eee cocuklu evin hali baska olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder